Asel_27 Yaaseee Lina adını o kadar sevmiyorum ki kusura bakmayın ,bilmiyorum çok fazlamı duyduk bence başka isimlere de şans verin ama yinede sizin kararınız tabiiki🥰
meelooss Bende Aden ismini beğeniyordum anlamı kötü diye duydum bir kaç yerden vazgeçmek zorunda kaldım 🙃
meelooss Kafi bende öyle biliyordum o yüzden kızıma koymak istiyordum ama helak olan kavim diye duydum bi kaç yerden
elmaelmaelma Ben ikisini de beğenmedim maalesef. Farklı olsun diye böyle isimler koyuluyor ama çok zorlama geliyor bana. Eski ve klasik isimleri de sevmiyorum genelde ama onları tercih ederim bu isimlere nazaran.