Adenbebek Akşamdan beri sol yumurtalıgıma igne batması şeklinde acı veren bir agrı giriyor dün biraz stres yasadım ondan sonra oldu doktora gıtmem lazımmı sizce?
Adenbebek 10+3. Yaşadıgım strese bagladım ama sabah uyandıgımda igne batması şeklinde devam edince telaslandım uzandım gecmesini bekliyorum
Sitionline Adenbebek kramplı bi ağrı yaşamadığın sürece normal demişti doktorum bana cnkü rahim büyüyormuş oda ağrı yapıyor
Fbasturk Stres ve yorgunluk yapabiliyor ilk zamanlar bol bol ayaklarınızın altına yastık alıp dinlenin , ama 30 hafta ve üstü iseniz doktora soyleyin agrinizi bebek baskı yapıyor olabilir
Adenbebek Uzanıp dinlenicem geçmesse doktoru bir arayıp sorarım herseyden panik yapar olduk🙃😔kramp tatzı degil igne batması acı veren nir şekilde oluyor haftam daha erken 10
Ydm88 Bnde 19+2 haftalık hamileyim dün gece sol kasıgımda resmen bi acı hissettim küt küt bi hareket hissettim sandalye üstünde cok oturdum sanrım diye düsünüp hemen yattım suanda yok sanrım rahim büyüdügü icin bilgisi olan varmı
Adenbebek Ydm88 bende kızıma bagırdıgım sırada oldu birden sol kasıgıma bi agrı saplandı bu sabahta ıgne batması seklinde en ıyısı takıp edıp doktorla gorusmek
Scldgtkn Canım hiç korkma bende 10. Haftanın başında sabah bir iğne batması yaşadım doktora gittim birşey yoktu ama birkaç gün sonra kese yanında kanama alanı oluşmuştu ve o bölge hep acıyordu 3 gün istirahat ettim Pazartesi doktoruma gittim alan kapanmıştı o durumlarda dinlen rahmin yukarı çıkıyor ☺️
Adenbebek Scldgtkn tşk ederim cumartesi kontrolum var gecerse agrı onu beklerim gecmesse gıderım gecede olsa