Raziye2020 canım selam ben de femara artı çatltma iğnesi kullandım kasım ayında doktorumun iğneden sonra dediği günü değerlendiedim ama aynı zamanda adet bitiminden itibaren hwe gün de ovulasyon testi yaptım ovulasyon testinde de pik gördüğüm günü ve sonraki 3 günü değwrlendirdim hemen hemen doktorun dediği günle denk gelmişti zaten çok şükür 7 haftalığım şuan🥰 sana da nasip olsun inşllah