Adet gecikmem olmaz normalde ve şuan 6 gün gecikmem var yarında olmaz isem 7 , 3 gün önce kan verdim negatif . Neden olmuyorum anlamıyorum. Geç döllenme olabilir pazartesiye kadar olmazsam tekrar kan vermemi istedi sağlıkocagindaki ebe . Geç döllenme bu kadar uzun surer mi rahim ile alakalı bir problem olabilir mi ? Oğlumda ilk gün test çok silik çıkmıştı olmayınca anlamistim şuan dengeler şaştı herhalde