çalışmıyorum evdeyim buyuzden evin içinde ne kadar hareket edilirse okadar hareket edebiliyorum bir de eşim işten geldiğinde 10 15 dk tur yapabiliyoruz malum havalar buz gibi tabi bu dışarı çıktığım günler istisna ozamanlar epey yol yürüyorum ama yeterli değil mi sizce bi problem olur mu normal doğum istiyorum 3. ayımızı bitirdik