iremmunlu35 Merhabalar ben 36 haftalık hamileyken bebeğimi kaybettim malesef isim yazılı çikolota tulum kapı süsü vs hepsini yaptırmıştım kızına Almina ismi koymayı düşünen varsa vermek isterim kenarda duracagına biri faydalansın diye düşündüm 🙏
Bartumommyyy iremmunlu35 merhaba öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı çok üzüldüm Allah sabır versin 😔 arkadaşımın bebeğinin ismi olcak fiyatta anlaşırsak kendisine hediye almayı düşünürüm
Btl-Als iremmunlu35 iremmunlu35 Başınız sağolsun çok üzüldüm brnde şuan 36+4 ı’m ve kızımın ismini Almina koycağım keşke böyle bu durum yaşamasaydınız adnıza üzüldüm inşallah Rabbim bidaha bebek nasip eder sağlıklı🥰😍🤲
iremmunlu35 Bartumommyyy sağolun para istemiyorum kargoyu karşılamanız yeterli sadece iremm_unlu_ instagramdan yazın konuşalım
iremmunlu35 Symnr166 sagolun belli bi nedeni yok gebelik şekeri vardı ama diyetle kontrol altında ilerliyordu onun dışında hiç bişey yoktu