Kızlar ben kasımın 6 sında 32 haftalik raporu mu aldım Kasım ayı primimi 5 gün olarak yatırmışlar raporum 6 sında başladığı için 5 günlük sigortanı yatırmışlar doğum raporuda son yatırılan primden hesaplanıyor sanırım dimi bu ne demek oluyor şimdi doğum paramı etkiler mi