Bugun 38+2 de kontrolde çatı muayenesi oldum. Kanala girmediğini söyledi ama 1cm açıklığım olduğunu söyledi doktor. Kanala girmeden açılma olur mu? Ve açılma ilerlemesi ne kadar sürer tahmini doğum ne zaman gerçekleşir. Eve geldiğimden beri bebeğim çok haraketli sanki toplanıyor sertleşiyor gibi hissediyorum. Doğuma ne kadar kalmıştır