9 haftalık hamileyim ben grip öksürük vardı sağlık ocağındaki doktorum (( vermidon plus )) ağrı kesici ve ateş düşürücü vermiş bu hamileyken kullanılır mı bilgisi olan varmı veya kullanan ben parol içilir diye biliyorm ama bunu verince sormak istedim