Nesaras Myworlddd cok geçmiş olsun 💐 adet gibi geçireceksin zaten . Betan kanla birlikte iyice düşecek 🙏
Myworlddd Nesaras inşallah bundan sonra bu şekilde bir şey yaşamam 😢 siz kimyasal gebelikten sonra mı hamile kalmıştınız
Nesaras Myworlddd yaşamazsın korkma bu düşünceyi at kafandan. Evet üst üste 2 kez kimyasal geçirdim 3. De tuttu