Zeynep123321 ilaclarin hepsinin içinde öyle yazıyor ama doktorlar emin olun en masumlarını veriyorlar.
Ben 29haftalıgım kaç kere antibiyotik kullandım sayısı belli değil. Ayrıca astım hastasıyım düzenli kullandığım ilaçlarım havalarım var.
Çok şükür bebeğe hiç bir sıkıntısı yok içimde kıpır kıpır.
Takmayın kafanıza doktor daha iyi bilir siz iyileşmeye bakın yoksa enfeksiyonun bebeğe geçme ihtimali yüksek