Kızlar merhabalar
Alışveriş yapanlara özellikle soruyorum yenidoğan kıyafetlerini kaç beden almalıyız ben ilk doğumumda açıkçası hiç bakmadan Eminönü’nden toptancıdan adamın yönlendirmesiyle toplu alışveriş yapmıştım kızım da küçük doğduğu için hepsi büyük gelmişti ilk acemilikte öyle çıkmıştı ama şimdi emin olamadım her markada farklı beden ölçüleri bazısı 0-3 ay satarken diğeri 0-1 ay 2-4 ay diye ayırmış yenidoganlari karar veremedim o yüzden. Yetisin akıl verin bana ne olur feci alışveriş yapasım var o yüzden frenliyorum kendimi 😄