Aabbccc endişelenmeyin kendinizi rahat bırakmaya çalışın birazda olsa, bizim en ufak bir sorunumuz bile olmadan 2 senedir sebepsiz yere bir gebelik elde edememiştik çok üzülüyordum, şimdi tüp bebeğe başlarken söz verdim kendime stres yapmamak için. Pazartesi günü yumurtalarım toplandı onlar aramadan aramadım bile nasıllar ne oldu vs diye. Bu stres belki bilmeden rahminin ve bedeninin geç toparlanmasına bile etkili olabilir. Dua edelim bol bol hayırlısıyla her şey allahtan, akışa bırakın inşallah su gibi geçsin bütün süreç 🌸🙏🏼