Ervaa35 amiiiiinnn. Saka bir yana öyle kiz erkek ayırt ettiğimden değil bir kızım var bir de oğlan olsa sezonu kapatır keyfime bakarım diye düşündüğüm için açıkçası tekrar kız olursa acaba 3.de oğlan olur mu ki deneyelim mi kapısı açılmasın derdim 😁😁