AnneAdayi27_ canım benim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum progesteron iğne kullanıyorum d vitamini kullanıyorum folik asit kullanıyorum prednol düşük önleyici kullanıyorum bunların hepsini kullanıyorum ama çok tedirginim kanamam durdu da iki gündür ama şiddetli bel ağrısı var bende Rabbim hayırlısını versin dua edin yeter