Sibel123 Merhaba bayanlar 8 haftalık hamileyim ve aşırı iştahsızım bulantı halsizlikten hiç bir şey yiyemiyorum doğru dürüst kanım da düşük ama doktorum 3 ayılıktan sonra Demir takviyesi yapacağını söyledi ve ben çalışıyorum da üstelik eve gelince hiç kafam kalkmıyor sürekli uyumak istiyorum 😟😟😟😟
031965 Normal 3. Aydan sonra geçiyor siz kendiniz için yemeye çalışın bebiş zaten yediklerinizden beslenmiyor şuan. İnşallah daha çabuk geçer
Selvidaglar Canım ben de 8 haftalık oldum bugün aynı senin gibiyim doktorum premesis plus verdi günde iki adet alıyorum. İlk 4 gün bişey farketmedi ama devam ettim şuan çok daha iyiyim bulantılarım çokçok azaldı halsizliğim de bir nebze düzeldi çok daha iyiyim
Sibel123 Selvidaglar bende kansızlık ta var şuan çok düşük o yüzden de halsizlik yapıyor ama 3 aylıktan sonra Demir ilacına başlıycam dedi