Abcdefgd Nursumeyye5 bende oglum olursa zeyd ismini koyarm diyodum kızm olacak🥰 Bence zeyd haris birbirne çok yakışan iki isim
Nursumeyye5 Abcdefgd Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸 Erkek ismi bulmak aşırı zormuş büyük ihtimalle sadece Zeyd olcak ☺️
Nursumeyye5 kahvesever__ Evet tek de güzel ama soy ismimiz de kısa olduğu için ikisi çok kısa gelicek