Mortutku Arkadaşlar merhaba ben gebeliğimin başından beri buraya gidiyorum fakat doktorum hastaneden ayrıldı.Giden arkadaşlar varsa kime gidiyorsunuz önerilerinizi bekliyorum
Sunaz Mortutku kadriye erdogan çok pozitif ve ilgili bir doktor ... camlıca medipol zaten ümraniyede ... yeni acıldı hem fiyatlar uygun hem hastane cok temiz güzel 👌🏻
Keremasaf1 Mortutku bende oraya basladım Kadrıye hanıma gıdıyorm,1 kere gıttım,ılk muayane ıyıydı,10 gun sonra tekrar gıdıp pna gore karar verıcem
mimarkadin Mortutku ümraniye medipol- kadriye erdoğan. Çok güler yüzlü bir doktormuş. Annem gidiyor oraya