Handesel benmde hersey normal görünüordu bebeim saglıklı diorlardi bizim icimize kusku düsmüştü kafamiız rahat olsun die yaptrdik 3 doktora gittim ücüde normal dedi hic birsey yok yinde yaptrdik sonuclarimiz temiz cikti cok şükür öle bizimde basımizdan öle birsey gecti Allah yaşatmasın kimseye çok yıpratıcı bir dönemdi