Busragul52 Kızlar yarın cinsiyeti öğreneceğiz🥰 artık son tahminleri alalım. Bilenleri yarın bu post altına paylaşacağım. Çok heyecanlıyım ve meraklıyım. Tahminde iyi olanlar lütfen yorum bekliyorum😊 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/23/n9CIgM.jpg” alt=“n9CIgM.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/23/n9CLNz.jpg” alt=“n9CLNz.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/23/n9CbfU.jpg” alt=“n9CbfU.jpg” border=“0”>
Busragul52 elifklc Merhaba sizde cinsiyet netleşti mi? Hangi doktora gidiyorsunuz ve kaçıncı haftadasınız? Yanılmış mı doktor? Bende 17.haftamdayıö ve kendi doktoruma değilde başka doktora gittik oda kız dedi. Yanılma olabilir mi acaba
Telasli_anne_adayi Ayy bence de kıza benziyor mutlaka haber verin kaçıncı haftanız benim bebeğimde de hafif çıkıntı var da merak ediyorum 😊
Busragul52 Girl_boy_annesu Merhaba doktorumuz kız dedii😊 21. Haftasında da detaylı ultorson tarihi verdi. Şuwnda 17.haftadayız değişme durumu olmaz değilmi?
Busragul52 Girl_boy_annesu Merhaba, bugün doktor kesin kız dedi sizce yanılma olabilir mi? Bir önceki kontrolde bacak arasında bişey görünüyordu, kafam çok karışık. 17.haftamdayıö daha yanılma olurmu ki?
elifklc Busragul52 hayır netleşmedi🥹 şehir hastanesi erkek dedi kendim özele gidiyorum doktorum kız dedi. bende 17deyim şu an detaylı da belli olacak ancak. çok merak ediyorum. sanırım 5.ayda netleşiyor tam olarak çevremde de öyle oldu genelde
Busragul52 elifklc Yaa, benimde kafam karıştı. Bende pendik medical parka gittim bu hafta ve kız dedi. Ama 3 haftaki ultosonda bacak arasında bişey görünüyordu. Bugünki bacak ultosonu bu
elifklc Busragul52 burdan bakınca üç çizgi gözükmüyor sanki. size kız mı dediler bugün. kesin olarak ?
Busragul52 elifklc Evet kesin kız dedi ama pipide gözükmüyor burda. Ve medical park olmasına rağmen görüntüler hiç net değil. Kafam karıştı benimde
Busragul52 elifklc Bakın burda ilki 3 hafta önceki ultoson ve bişey görünüyor ama bugünki olanda hiç net değil