Umtmlh ben ilk gebeligim de kışın ortasında kap kap dondurmalar bitirdim canin cekmesin birde soğuk su tuketiyordum çok şükür öyle fazla gazı falan olmadı. Soğuk mide bulantisini kesiyor. İkinciye gebeyim bende sıcak içtiğim zaman direk bulantı yapıyor şuan 37+2 yiz hala soğuk su tüketiyorum.