tbrc günde 2 kere parol içtim, bol mandalina portakal ve limon yedim. Nar suyu portakal suyu içtim sürekli sıkıp sıkıp. Ev yapımı yoğurt ve turşu yedim. Yastığıma nane yağı damlattım, ayaklarımın altına sürdüm çorapla yattım uyudum. Bol bol terlemeye çalıştım, ıhlamur falan boğazı yumuşatıyor sadece. Eczaneden bitkisel hamilelerin kullanacağı bir şurup var ondan aldım sorabilirsiniz:) 1,5 aydır geçmeyen hastalıkta bunları yapıyorum. Bu süreçte 4 kere serum yedim. Burun fısfısı verdi doktor hamilelerin kullanabildiği. Onunla yolumuza devam ediyoruz:) hala geçmedi ama en azından hafifledi hastalığım.. çok geçmiş olsun