Nslhnfdn ya açıkçası normal doğum yapmayacaksın bile doğumun kendi kendine başlaması için beklemeni tavsiye ederim. O zaman hormonlar süt ve bebek için daha iyi oluyor. Tabi anne için de. Bir de birisi dese bu işin sonu sezaryenle bitecek bu kadar acıyı çekeceksin ama sutun erken gelecek yine de çeker mıydım bilmiyorum. Ama benimki zor diye seninki de zor olacak diye bir sey yok. Bende kordon sorunu vardı. Seninki bir avazda da çıkabilir. En azından denedim ve olmaması benim kabahatin değil diye vicdanım rahat. Belki sen de en azından deneyebilirsin.