Canım üzmek istemem ama daha önce defalarca kez kan vermiş birisi olarak bu sonuç negatif yani erkende olsa değer 5in üzerinde ise gebelik var deniyor sonra üzülme diye diyorum ama inşallah Allahtan ümit kesilmez bir mucize olur geç döllenme vs bişi olur yükselir 🫶🏻