Sona yaklaşırken herkezde bi telaş ağrı sancı kasılma vs vs… benim merak ettiğim şey şu psikojik olarak nasilsiniz ben cokuntudeyim sanki tükenmişlik hissi hat safhada. Kendimi çok yorgun bitkin halde hissediyorum dokunsalar ağlarım hatta şuanda bile gözlerimden yaş geliyor. Zorlu gecen bi 9 aydı aslında ilk hamileligime göre gerçekten çok zorlandım bu sefer de şiddetli bel ağrıları baş ağrıları… şikayet etmiyorum asla ama yorulduğumu hissediyorum sizdede varmi böyle hisler yanliz değilim biliyorum ama işte manevi destek için açmak istedim bu postu.