Smyye0303 Sezeryan olucak anneler bellimi tarihler sizin yoksa daha değilmi tahmini 19 ocak falan dedi doktor ama belli değil tam tarih vermedi 39 haftaya kadar beklemek istiyor😊😀
Baharr_zn Smyye0303 merhaba benimde doktorum 38+3 te alırız dedi 19 ocağa denk geliyor ama erken gelmeyi düşünmezse zaman hiç geçmiyor sanki 🙃
Smyye0303 Baharr_zn aynıyız ozaman canim 😍inan benimde ya valla geçmek bilmiyo bı yandan ağrılar sancılar uyku problemi herşey üst üste geliyor 😀
Baharr_zn Smyye0303 benimde öyle canım uyku düzenim alt üst 4 yaşında bi oğlum var malesef ki gece uyuyamayınca gündüz enerjim yetmiyor bir an önce doğsun istiyorum ama sonra erken doğmasın aman diyorum 😀😀😀