Merhabalar hanımlar. Ben Ankara Sincan’da oturuyorum. 35+2 günlük gebeyim ve hamileliğim başından beri Sincan Eğitim Araştırma Hastanesinde takip ediliyor. Ama sistemsel olarak hiç oturmuş bir hastane değil gibi, bu hastanede doğum yapmak ne kadar sağlıklı bilmiyorum. Sincan Eğitim Araştırma Hastanesinde doğum yapan var mı? Varsa hangi doktora denk geldiniz ve memnun kaldınız mı anlatabilirseniz çok sevinirim.