ikizmom94 Kizlar 25+4 haftalik ikizlere hamileyim 2 gündür belim agriyor kaburgalarım batıyor sanki ne sağıma ne soluma yatamiyorum karnımın içi acıyor aynı durumu yaşayan var mı endiselenmeli miyim
Rabiss34 ikizmom94 rahim büyüyor bebiş büyüyor aynı belirtiler bendede olmuştu hiç korkmayın :) şu an 31. Haftafayız daha belirgin keskin ağrılar var yani bu daha başlangıç 🥲
Twinsgirl ikizmom94 hiç endişelenme bebekler büyüdükçe seni sıkıştırmaya başlıyor böyle hissetmen normal çok hareketli olma bolca dinlenmeye bak biz de 27+1 iz bebişler bazen hiçbir tarafıma yatırmıyor nasıl yatacağımı şaşırıyorum :)
Kediannesi1 ikizmom94 bunu söyleyeceğim için çok üzgünüm ama bu haftadan sonra azcık bile yorulsan böyle belin kaburgaların ağrıyacak ama buna değiyor ikiz diye yorucu oluyor ama doğduğunda da iki kat sevgi oluyor öyle düşün 🥲🥲🥰
ikizmom94 Ahh tek sağlıklı olsun miniklerim onlar için herseye değer demek ki yeni başlıyor hersey sağlık olsun 🥹🥰