Merhabalar, hamileliğimin 33. Haftasındayım ancak bebeğim 2 hafta kadar önden gidiyor. Şuan bacaklarıma vuran şiddetli bir bel ağrısı yaşıyorum. Bunu ciddiye almalı mıyım ilk doğumum olacağı için tecrübesizim. Bilgilerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻