Hulo2105 ben regl oldum yılda iki kere regl oluyordum bizde eşimle denedik ne yapdik doktor falan olmadı.braktik artık ev aldık başladık daya dose..ben o arada çok kötüyüm kusuyorum halim yok uyuyamıyorum regli unutdum hiç bakmadimda.evle meşgul oldum.bubarada kanamamda oldu ben bilmedim neymiş hiç bir ilaç falan takmadım yani.eve gocduk artık bir doktora gideyim yemek yiyemez oldum kusuyorum eşim gel test yapak dedi.bende üzülürüz boş ver dedim.hayir sabah yapalım.yapdik iki çizgi.bakib ağlıyoruz.hemen doktora doktor sokdaydi bebek oynuyor bile hicmi hiss etmedin dedi)))ya böyle bir şey başıma geldi.