Lavinia1924 Şehir hastanesinin ameliyathanesi açılmış olursa orda ama açılmazsa nerede olur belli değil 35+4 teyiz
EsraNefes mydeno13 ben dün şehşr hastanesine girim bu hafta başlamışlar yaprak hanıma gittim medstardan geçmiş kendisi benim ilk doğumum özelde oldu ama ben 2. Yi devlette düşünüyorum
Lavinia1924 mydeno13 ameliyathane faaliyette değilmiş Dr da bilmiyordu ne zaman açılacağını ama burda bi arkadaş sormuş 2 3 haftaya açılacakmış ameliysthaneler de haftaya kontrolüm var yine gidince sorarım yine bende
mydeno13 EsraNefes aaa hayırlı olsun medssar suan çok pahalı Ocak ayından sonra 25 temiz olacak diyorlar Allah yardımcımız olsun sırf bu kadar pahalı oldu için doğurmuyorum orada.
Lavinia1924 EsraNefes benimde ilk doğum özelde olmuştu ofm deydi ozamanlar Dr. Sonra başka bi özele geçmişti ordan da şehir hastanesine gelmiş bende ona çıkıyorum şimdi nasipse o yapcak inşallah yine
Cmscms06 En başından beri Medstar topçulardaydım, 32den sonra memorial’de devam ediyorum. Güvenebilsem ya da öncesinde bi doğum tecrübem olmuş olsa şehir hastanesini de değerlendirebilirdim ama eşimin vs yanımda olmasını istiyorum🥲