Mavileylak Sevgili anneler ben 34+2 günlük hamileyim eeken doğum riskim var. Bu gece saat 3 te çok ağrışı 4-5 dakika kadar süren bir kasılma yaşadım. Terleye terleye zor attım sancıyı. Yarım saat önce yine aynı şekilde kasılmam oldu. Yine 4-5 dakika beni mahvetti. Acaba bunlar doğum sancısı mı doktora mı gitmeliyim hemen ypksa bir tane daha plsun diye beklemeli miyim durdursunlar diye? Çok korkuyorum bebeğim henüz çok minik...
Mavileylak Berenuzel9 acaba sizin de sancılarınız başlayınca mı gitmiştiniz hemen gitsem mi yoksa bir tane daha gelmesini mi beklesem ?
Berenuzel9 Mavileylak sancılarım vardı suyum da geliyodu canım sen bi git bence ne gerekiyosa yapılsın 😣