cigdemmm ben bebeğimi 5+5 de gördüm kalp atışını da duydum ama çok net duymuyorsunuz küçük olduğu için ama göremezsen duyamazsan da panik yapma her hamilelikde farklı olabiliyor benım arkadasımla aramda iki hafta vardı 7 haftada gitti bebeği de keseyi de göremedi 8 hafta da gördü umarım sende bir an önce görürsün 😊 zaten bir ampul gibi kalbinin atısı yanıp yanıp sönüyor