Esrahasan merhaba evet kızı 4. 5 yaşında 3.5 ay küvezden kaldı ama gayet sağlıklı Şimdiki gebeliğimi gelirse tansiyonum iyi çıkıyor en fazla 13/8 ama ve günlük tansiyon takibi yapıyorum 13 haftada buyana doktorum 14/90 da takip ederim 160/110 olursa doğuma alırım dedi ama ben tabiki her tansiyon ölçüldüğünde stres yapıyorum ve evdekinden daha yüksek çıkıyor. 36 haftaya kadar corasprin önerdiler onu kullanıyorum onun dışında klasik D vitamini demir muöti vitamin alıyorum henüz tansiyonla ilgili bir ilaca başlanmadı. Korkmayın corasprinin preaklemsiyi baya engellediği tıpta kanıtlanmış. Erken tanıda önemli tabi kimse beklemesin belki tansiyon ilaçları ile gününüze devam edersiniz. Sizinde bebiş iniz sağlıkla gelsin tüm bebeklerimiz öyle