OguzMoms bende 1.hamileliğimde 15,10 37 hafta normal doğuma alındım,2 hafta kzm gelismemisti zaten karnmda bu olay gebelik zehirlenmesi oluyor şuan 2.hamileigimdeym hep ölçüp, tansiyonum yükselirse direk dokturu aramam gerektigini söyledi ve corasprin kullaniyorum 32.haftaliginiz şuan gecen hafta 15,10 du tansiyonum mesela