Kızlar doktorum aşıyı önermedi, eski çağlarda tarlalarda steril olmayan yerlerde, evlerde ebeler doğurduğu için enfeksiyon kapmamak için vururlardı şimdilerde hastanede bu işlemler oluyor ve yavaş yavaş aşılar toplanmaya başladı bence vücudunuza aşıyı almayın illa alacaksanız çocuk doğduktan sonra yaptırın dedi. Ebeler çok koşturur peşinizden bu işlemler için ama yaptırmak zorunda değilsiniz dedi. Sizde durumlar nasıl? Oldunuz mu yoksa böyle mi düşünüyorsunuz sizde?