Kızlar benim gaz sancım var gazım asla çıkmıyor karnım davul gibi şiş ağrı yapıyor hazımsızlık ya çok kötüyüm yaklaşık 3 aydır böyle naptıysam geçmedi ilaçlar falan bu karnımın şişliği yüzünden gebede kalamam diye düşünüyorum lütfen bunu bilen bana bi çare söylesin yapayım alayım nasıl geçer iner bu karnımmm