Mineartcc Merhaba. Elelebaby den bebek arabasi alan var mı? Planet 2 modeli hoşuma gitti fakat deneyimlemis biri varsa fikirlerinizi duymak isterim :)
Nurbusra_ Mineartcc ben mıdo 2 aldım henüz lullanmadım ama Elele marka kuzenim kullandı şu an çocuğu 2 yaşında ve çok memnun ara ara kullanmaya devam ediyor sürüşü rahat bi araba görüntü olarak da beğeniyorum
Mineartcc Nurbusra_ kuzeniniz hangi modeli kullanıyor. Ben plane bakmıştım ama tek yonluymus şimdi fark ettim. Çift yönlü olması daha çok tercih sebebim olur :((
Nurbusra_ Mineartcc o da mıdo 2 kullandı ama sanırım siz kabin boy olarak istiyorsunuz plane bildiğim kadarıyla kabin boy onunla ilgili bi bilgim yok malesef
Mineartcc Nurbusra_ kabin olup olmaması çok önemli değil ama en onemli özelliklerden biri çift yön olması. Şimdi baktım Bi plane model birde Lula var stokta. Lula çift yonluymus hoşuma gitti ama tabi deneyen varsa yorumlarsa çok sevinirim