Yarenbyz53 15+6 haftalık olduk göbeğimin alt kısmında şişlik var pelvik bölgesi deniliyor oraya normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı
Badgirl_ Bende şuan 14+3 günlüğüm dediginiz şişlik bebek ve kesesi benimde öyle özellikle gece idrara sikisinca daha çok belli oluyor veya uzaninca zayifmi hamile.kaldiniz sizde
Yarenbyz53 Badgirl_ ya öyle olmazdı hiç bugün öyle oldu bende anlamadım 56.7 kiloyum şuan.çok kilo almadım bir kilo falan
Badgirl_ Yarenbyz53 Bende 50 kilo ile hamile kaldım yani kilolu olmadıginiz için hissetmeniz çok normal çünkü benm 3 gebeligim bu ben eşime de diyorum bak burda çocuk şişlikden belli oluyor diye sasiryor oda😁