kzmglnuray Kızlar acil cevap verin lütfen sol tarafıma böyle iğne batırıp çıkarıyorlar sanki çok sık değil ara ara ama en çok şüphelendiğim bebek hareketi aşırı derece de arttı 38+2 kızım olacak inşallah sizce hastaneye gitmeli miyim?
turkan403 kzmglnuray git tabiki doktorunla konuş kız çocuğu erken gelir derler hep bnm iknfi kism 37 haftada aldı doktorum ilki 38di
Tugcegurdal_ kzmglnuray benim de 38.hafta aynı şeyleri yaşıyorum sol kasığa ağrı giriyor çıkıyor. Belden gelmediği ve uzun sürmediği sürece gitmiycem
Neslibt72 kzmglnuray git tabiki haftan gelmiş kontrolden zarar gelmez. Farklı bir ağrı/ acı hissediyosan o zaten doğumla ilgilidir kendini belli eder