Brmasal-123 benimde 30. Haftada kontrolüm vardı. Doktor 1 hafta gerilik var karın çevresinde dedi. 2 haftaya kadar normal sonrası sıkıntı dedi. 2 hafta sonra kontrole gel dedi. Önümüzdeki hafta kontrolüm var inşallah haftasına ulaşmış olur. Doktor protein ağırlıklı beslen haftada 2 kere balık ye muhakkak dedi. Bende bebise kilo aldıracak şeyler yemeye çalışıyorum. Muz, kaşar, ceviz, balık, kabak çekirdeği vs sende dikkat et beslenmene canım kilo aldırıcı şeyler ye. Canını sıkma inşallah haftasına ulaşırlar. Bende çok kilolu değilim yesemdd.kilo alamam mesela boyumda uzundur. Kızımın da boyu oonden gidiyor haftasına göre. Kilosu da bana benzediyse çok.kilolu bi bebek olmaz zaten bazen genetik de olabiliyor yani