AnneRumeysa Merhaba sevgili anneler , burada doğum yapacak olup hastane odası ile ilgili bilgisi olan varmı kapı önüne balon standları oluyor birde kapı süsü vs orada yapılıyormu yoksa kendimiz mi yapıyoruz