Asyasu Bende ve ablamda olan problemin aynısı. Bizim ikimizdede perde varmış, ikimizde hamileliklerimizde öğrendik. Ben 22. Haftada erken doğum yapıp bebeğimi kaybederken, ablam ise sağ salim haftasında aldı kucağına bebişini. Yani hiç belli olmuyor ve risk tabiki var, ben sonrasında ameliyat oldum ve perdeyi aldırdım ve sonrasında hamile kalıp oğlumu dünyaya getirdim çok şükür.☺️ Haftan çok güzel bu yüzden önümüzdeki 3,4 haftayı bol bol dinlenerek geçirirsen sonrasındada yavaş yavaş ayaklanırsan bir sorun olmaz inşallah❤️☺️