Kızlar bugün afedersiniz sabah 8 den akşam 5 e kadar istifra ettim ve artık midem de Bişi kalmayınca çok çok zorlandım ve en son artık dayanamadım başıma ağrılar girdi eşim beni görünce baya korktu yani ölü gibiydim hemen hastaneye gittim ve doktora hamile olduğumu sabahtan kustugumu söyledi ve iki serum yedim biri cam şişede diğeri küçük ama sanırım iyi gelmedi mide bulantım geçti ama baş ağrım hala var 😭