Es_Es16 Edanur1210 bende beyaz şeffaf akıntı var sarı değl ama idrar yolumda enfeksiyon varmış. Ağrıdan ölüyorum. Sende ağrı vs bisey var mı
Bburrcu Edanur1210 benımde kasıklarımda sankı doguö sancısı gıbı aralıklarla sancım oluyodu doktora gıttım testlerde ıdrar ve kanda enfeksıyon cıktı yuksek cıktı hastaneds yatmak zorunda kaldım rısklı olabiliyo sız yınede doktorunuza sorup danışın kaç haftalıksın
Bburrcu Es_Es16 enfeksiyon yada daha yenı oldugu ıcin kasık agrısı normal galiba canım o haftalarda benımde agrım olurdu belım bacaklarım kasıklarım
Esrazorlu61 Bende de çıktı 28+3 ağrı falan yaomadi sadece yoğun bir akıntım vardı doktorum bebeğe zarari yok dedi hemen tek kullanımlık toz birde vajinadan fitil yazdı kullandim tekrar test verdim geçmiş bı idrar testi verip doktoruna danış canım