Momofelisa Kızlar henüz 13 haftalık hamileyim ama göğüs uçlarımda felaket acı var normal mi? Normalde ilerleyen gebelik haftalarında olur diye biliyordum o yüzden endişelendim biraz
Hulo2105 Momofelisa ah canımm ben daha gebeliğimi öğrenmeden ağrımaya başladı 5. Haftadayım hala ağrıyor. Sanki ateş değiyor gibi😢
MelteM2cck Çok normal. 2.gebeligim. İlk zamanlarimda göğüs ucum yarıldı bile hep. Ama zamanla düzeldi. Nemlendirici sür arada. Çok oynama göğüs ucunla sakın rahimi uyariyor