Nurci canım bende 4 haftalık hamileyim. Ağrılardan mahfoldum. Ve hiç geçmiyor. Kasık,karın,bacak heryerim sancı içinde. Bi kac gün oldu hamile olduğumu öğreneli ama 10 gündür cekiyorum bu ağrıyı. Meğersem enfeksiyon varmış. Doktor ilaçta vermedi. Dayan dedi. Artık enfeksiyon ağrısı bu kadar devam eder mi ya da bitti mi başka bi sebepten mi ağrıyor bilmiyorum 😞