Babyay babybjörn aldım ben bebeğim 3 aylık oldu ve ben 20 günlükken azar azar koymaya başlamıştım :) gündüz uykularını onda yapıyor gittiğim misafirliklere götürüyorum yanımda ona koyup uyutuyorum orda da o kadar faydasını gördüm ki anlatamam. Fiyatı çok arttı muadilleri de var ama aynı kalitede mi bir bilgim yok ama ben çok memnunum tavsiye ederim canım