inarches Bursa şehir hastanesi takipliyim 31+2 yim bir kaybim var normal doğum şeklinde yaptım kaybımi gerek doğumhane gerek doktorlar o kadar güzel ve ilgili ki özel hastane gibi perşembe randevum var sabırsızlanıyorum acili ilgili polikliniği de ilgili hanımefendi rezillik demiş şaşırdım evet stajyer bakıyor ama doktor kontrolünde ben rica ettim doktoruma bana doktorum baktı yuksek ihtisas hem pis hem ultrason cihazlari bozuk hemde sürekli alttan muayne ediyor şehir hastanesini hiç bı şeye değişmem her gittiğimde ultrason kağıdımi da alıyorum malesef yüksek ihtisasta bu yok