tgbmerve 1palyaco göbek deliğinin altında bir hissiyatsa çok erkende olsa bebiş hareketleri☺️☺️ sureklimi var ara ara mi hissediyorsunuz
1palyaco tgbmerve ara ara oluyor . Yani yerini tam anlayamıyorum aslında 😁göbeğimin yan taraflarında da oluyor.
ruveyda123 1palyaco benimde o haftalarda öyleydi hatta bebek mi diye sormuştum bebek için erken o seyirme rahim büyüdüğü için olur demişti☺️
1palyaco ruveyda123 yani aslında bebek zaten şuan göbeğin altındadır bende sadece oralarda hissetmiyorum seğirme bazen göbeğin yan taraflarında bazen az brşey yukarısında 🙄